B R I D G E  BG

 

Назад                                                                                      Съдържание                                                                                                   Напред

 

БРИДЖ КАЛЕЙДОСКОП (3 ч.)

 

 

 

В3

 

 

АД6

 

 

АВ65

 

 

А753

 

 

 

 

102

 

А9854

В1042

 

98

874

    

1032

Д864

 

В92

 

 

 

 

КД76

 

 

К753

 

 

КД9

 

 

К10

 

 

След бързо “килограмово” анонсиране, достигате съвсем приличен 6БК, с единственият недостатък, че трябва да бъде изваден. Дефансът стартира с каро и след като взимате от ръка, гордо играете Рига пика - разбира се, че искате да ви вземат, защото след така нареченото редуциране ви остават много скуизови възможности, освен очевидното 3-3 в купи – в реалния дон разполагате с класически двоен скуиз при изиграване на последното каро от мора (Диаграма 2):

 

 

---

 

 

---

 

 

В

 

 

А75

 

 

 

 

---

 

9

В

 

---

---

    

 

Д86

 

В92

 

 

 

 

7

 

 

7

 

 

---

 

 

К10

 

 

         Изток не може да изчисти пика, затова се разделя с трефа, вие хвърляте ненужната вече пика и Запад се предава. Защитникът вдясно, обаче, изглежда е запознат с въпросната техника и след известно обмисляне пропуска (за ваше огромно неудоволствие), а още по-лошото е, че пропуска и вашето Вале пика. Все на вас ли такива експерти! Надявайки се, че поне десятка пика е истинска карта небрежно продължавате с трефа от мора и когато отдясно отговарят с малка, поставяте десятка – след като Запад взима и не играе пика, продължението е тривиално – прост скуиз на Запад в купи и трефи. Стискате ръката на Изток за двукратния дъкинг в пика (следващия път като пропуснете трефа противниците ще си изтеглят Асо пика, а купите през цялото време си били 3-3) и го успокоявате, че дори и да скочи с Вале трефа вие взимате и после пропускате десятката и Дамата на Запад.

 

(Владислав Испорски)

 

 

 

 

Назад                                                                                      Съдържание                                                                                                   Напред